torsdag 25 juli 2013

Slutspurten

Har redan hunnit med att jobba nästan en hel vecka efter att min semester är slut. Tänkt att det kan gå så fort!

I alla fall avslutade vi min semester med att familja oss riktigt rejält genom att låna en husvagn och åka på campingsemester tillsammans. Visserligen bara till Vinströmmarna och visserligen bara en natt men ändå. Barnen hade hur roligt som helst och tyckte att allt var jättespännande.

När vi kom hem på lördan valde mamman att stanna hemma och ordna med lite tvätt och lite peppning inför kommande arbetsvecka medan barn och man for vidare till Galven för ytterligare camping. Det där med husvagnsliv gillade ungarna skarpt kan jag säga! Det kommer vi säkerligen att göra om fler gånger.

Men nu är den underbara semestern slut för min del och jag har i det senaste jobbat hårt för att intala mig att sommaren inte tar slut bara för att min semester gör det. Och nä, det är ju tydligt det med den strålande sol som hängt på himlavalvet och sköljt sina varma strålar över oss de senaste dagarna. Mer sånt tack!


På plats vid Vinströmmen

Emma och husse spanar in utsikten

På promenad med hunden barnen och barnens kompis

Här är ju jag med på ett hörn också...

3 kommentarer:

MammaKarin sa...

Vi brukar också åka till Vinströmmen och campa, det är så fin natur där + att man kan bada och ligga på fin sandstrand.

MammaKarin sa...

Vi brukar också åka till Vinströmmen och campa, det är så fin natur där + att man kan bada och ligga på fin sandstrand.

Team Åsbacka sa...

Ja MammaKarin, det är jättemysigt där!